הדברים שאת עוד לא יודעת שאת חייבת!

23 ספטמבר, 2021

בלידה לא נולד רק תינוק, אלא נולדת גם אמא. 

אם את עומדת ללדת או שאת אמא טרייה, בדיוק בשבילך הכנו רשימה של המוצרים החשובים ביותר כדי להפוך את התקופה המאתגרת שאת עוברת לקלה יותר:

1. אמא, את לא לבד במסע הזה!
יש כל כך הרבה שאלות, המון תהיות ולבטים. אל מי תפני?
אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות שבדרך ולתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.
אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

2. איך תגיעי מאורגנת ללידה בלי לדאוג מה להביא איתך לחדר הלידה?
הגאונות במזוודה ותיק לידה המלאים של Litik Mom הוא שהכל מאורגן ומסודר, כך שלא תצטרכי לדאוג לכלום במהלך האשפוז בבית החולים ובימים שתבלי במלונית.
בתוך המזוודה תמצאי תיק לידה ותיק אחרי לידה. בין שלל המוצרים שממלאים את התיקים יש בגד ראשון לתינוק, תחתונים ייעודיים, מוצרי טואלטיקה, ספריי להחלמה אחרי הלידה.
את לא צריכה ללכת לקנות שום דבר לפני הלידה – את פשוט לוקחת איתך את המזוודה, וזהו!

3. איך יכול להיות שיש מלא קורסי הכנה ללידה, אבל אין קורס שמכין אותך לחיים עצמם? לא עוד!
מצאנו עבורכם את המדריך המלא. קורס ההכנה להורות בדיגיטל "סימן שאתם הורים" של גורו האמהות שירלי טמיר. הקורס מורכב מ-14 ומכיל את כל מה שחשוב וכדאי לדעת לאורך ההיריון, הכנה מקיפה ללידה, החלמת לידה וטיפול בניו בורן: האמבטיה הראשונה, שפת התינוקות, בניית סדר יום, התמודדות עם גזים וטיפים מרופאת ילדים לשנה הראשונה.
שירלי לא חוששת לגעת גם בסוגיות רגישות, שפחות מדברים עליהן, כמו מתי הבייבי בלוז הופך לדיכאון, איך לעדכן את ההסכם הזוגי ומהי הרומנטיקה החדשה.

4. מה יכול להעניק לתינוק את החיבוק העוטף ולך ידיים פנויות ושקטות?
עם מנשא איכותי, התינוק שלכם ייהנה מקרבה מפנקת תומכת ובטוחה. ואתם? אתם תהיו חופשיים לעשות כל מה שתרצו בקלות ובנוחות.
מנשא בייבי ביורן מדגם move פותח בשיתוף עם אורטופדים ורופאי ילדים מובילים מהעולם. הוא בטוח, נח לשימוש ומספק תמיכה מובנית לתינוק שזה עתה נולד (החל מ- 3.2 ק"ג), עם התמיכה הנכונה לראש, לצוואר ולעמוד השדרה של הקטנטנים. תמיכת הגב של המנשא תעניק לכן נשיאה קלילה ונינוחה.  אופציה נוספת, שהתינוק ימשיך להרגיש עטוף ואהוב, וכל זאת בתנועתיות, הנה טרמפולינה בייבי ביורן מדגם בליס, שפותחה גם היא בשיתוף אורתופדים ורופאי ילדים  ואידיאלית לשימוש מלידה (3.5 ק"ג), בבית ובחוץ.

5. איך חוזרים לשגרה תוך כדי הנקה?
את רוצה להתנייד, לצאת מהבית ולא להילחץ שעלייך לחזור כדי לשאוב?
משאבת חלב האם המקצועית של קליפסו to go  מותאמת לנשים הנמצאות מחוץ לבית ובעבודה ורוצות פתרון זמין ונח לנשיאת ציוד השאיבה.
עם המארז הזה תוכלי להיות בטוחה שאת לא רק שואבת ביעילות, אלא גם מאכסנת את החלב בצורה תקינה וקלה לנשיאה. נשים מניקות אוהבות את המשאבה בזכות קלות השימוש בה וחווית השאיבה המשלימה את פעולת ההנקה הטבעית. מדובר במשאבה השקטה ביותר בשוק, כך שתוכלי לשאוב בקלות ובדיסקרטיות.  היתרון הגדול הוא שאת יכולה לשלוט בכל שלב בעוצמה ובמהירות לפי מה שנוח לך.

בבלוג של בייבי ליס תוכלי למצוא כתבות שבדיוק מעניינות אותך, אמא חדשה ומהממת!
המומחים שלנו מדברים
המומחים שלנו -פרופ' יריב יוגב


המומחים שלנו - פרופ' רונלה מרום


המומחים שלנו - ג'ני פלדמן